Nyomtatás

Tisztelt Felhasználónk,

A NISZ Zrt. 2017. december 28-tól elérhetővé tette a 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendeletben meghatározott Biztonságos kézbesítési szolgáltatását, és ahhoz kapcsolódó tárhely szolgáltatásait a https://tarhely.gov.hu felületen. A szolgáltatások a korábbi jogszabályi környezetben meghatározott Ügyfélkapu és Hivatali Kapu szolgáltatásokra épülnek. Az új szolgáltatások alapfunkcionalitásában megegyeznek a korábbiakkal, de néhány lényeges funkció megváltozott.

Fontos változás, hogy 2017. december 28-tól már nincs szükség külön felhasználónévre és jelszóra egy Hivatali Tárhely/Kapu belépéshez, hanem az Ön hozzáférési jogosultságainak ellenőrzése már automatikusan a háttérben zajlik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy Ön az ügyfélkapus azonosítása után külön hivatali jelszó megadása nélkül át tud lépni arra a Hivatali Tárhelyre, amelyhez Ön hozzá van rendelve. A szolgáltatás használatához kapcsolódó felhasználói leírást itt találhatja meg: http://ekozig.magyarorszag.hu/sites/default/files/SZ%C3%9CF_HKP.pdf

A fenti változás kapcsán szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy az Ön saját elektronikus ügyintézése, dokumentumai, és az Ön által is elért Hivatali Tárhelyet/Kaput használó intézmény iratforgalmának biztonsága, védelme érdekében, az Ügyfélkapu felhasználónevét, és jelszavát soha ne ossza meg mással.

Amennyiben a múltban megosztotta valakivel a személyes Ügyfélkapujának jelszavát, kérjük mihamarabb változtassa meg azt a következő elérhetőségen: https://ugyfelkapu.gov.hu/felhasznalo/adminisztracio/jelszovaltoztatas

Üdvözlettel,

NISZ Zrt.